Kde nás nájdete?

ROYMARK s. r. o.

IČO: 53777891
DIČ: 2121492582
IČ DPH: SK2121492582
registrácia od 14.6.2021

Zápis v ORSR Obchodný register Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 42227/P

Naša adresa

Otázky

Často kladené otázky

1. Koľko zaplatím za zaslanie balíka?

Poštovné v rámci Slovenska je 6,00€. Pri platbe na dobierku je účtované poštovné navyše o 1,80€. Tieto poplatky spravidla určuje prevažne kuriérska služba. Dopravu zadarmo môžete získať v prípade, ak si uplatníte zľavový kód alebo bude prebiehať zľava na dopravu aktualizovaná na našej webovej stránke.

2. Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Každý tovar objednaný v rámci Slovenska Vám bude dodaný do 3-5 pracovných dní. O zaslaní budete dopredu informovaní /telefón, email, sms/. Počas sviatkov sa môže doba dodania líšiť, a to od závislosti objednávok v danom období.

3. Je možné objednávku dodatočne upraviť?

Ak to bude možné, budeme sa Vám snažiť vyjsť v ústrety. V prípade potreby nás kontaktujte na e-mail: roymarksro@gmail.com alebo na tel. čísle: 0948 422 286.

4. Ako môžem nahlásiť zmenu svojich osobných údajov (pri zmene bydliska, priezviska, atď.)?

V prípade neúplných údajov Vás budeme kontaktovať my. V prípade nových údajov nám môžete nahlásiť zmenu na pracovný e-mail: roymarksro@gmail.com alebo sms správou na tel. čísle: 0948 422 286.

5. Môžem zakúpený tovar vrátiť?

Tovar môžete vrátiť po konzultácii s nami a to prostredníctvom správy na náš pracovný
e-mail: roymarksro@gmail.com alebo kontaktovaním na tel. číslo: 0948 422 286. Následne Vám budú vysvetlené podmienky vrátenia tovaru.  Tovar môžete vrátiť za podmienky, že ste ho nepoužívali, neotvárali a nespôsobili na ňom škody! Ak budú na tovare zistené zjavné znaky používania a manipulácie
(napr. špinavý tovar, prasknuté produkty, a iné..), tovar bude zákazníkovi vrátený späť. 

6. Kedy a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar?

Zákonná lehota na vrátenie platby je 14 dní od prijatia balíka. V prípade platby cez platobnú bránu
Trust Pay  bude platba vrátená prostredníctvom rovnakej platformy na ten istý účet, z ktorého bola platba vykonaná.

7. Môžem zaplatiť za zásielku prevodom?

Samozrejme môžete platiť aj prevodom na náš účet, kde ako variabilný symbol uvediete číslo objednávky.

8. Je možné tovar vymeniť bez finančného vysporiadania?

Výmena tovaru je zdarma. Zákazník hradí iba poštovné smerom k nám. V prípade akýchkoľvek otázok
nás kontaktujte na náš pracovný email: roymarksro@gmail.com alebo sms správou na tel. čísle:
0948 422 286.

9. Je možné vymeniť jednu časť sady, napríklad za menšiu / väčšiu, vymeniť produkt za väčší objem, gramáž alebo farbu?

 V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na náš pracovný email: roymarksro@gmail.com alebo
sms správou na tel. čísle: 0948 422 286

10. Je možné zrealizovať objednávku aj do zahraničia? Aká je výška poštovného do zahraničia?

Do zahraničia je možné zrealizovať objednávku po kontaktovaní na náš pracovný e-mail: roymarksro@gmail.com.

11. Prečo bola moja objednávka stornovaná?

Vaša objednávka bude stornovaná v prípade, ak ste neudali správne údaje.  

12. Budeme informovaní či naša zásielka s vráteným tovarom už dorazila?

Áno v prípade, že zásielku s vráteným tovarom sme už obdržali, bude Vám zaslaný email. 

Kontaktný formulár

Kontaktujte nás v prípade akýchkoľvek otázok